Днес попаднах на една привидно доста приятна статия в "Капитал". Темата бе за хора от рекламния бранш, които поддържат блогове, а заглавието - "Рекламна компания". Акцентът по-скоро бе върху блоговете, не толова върху това, че авторите са рекламисти.
Статията не е натоварваща, даже е приятна. Позитивна.
Това обаче, което ме потресе дълбоко, бяха коментарите под нея. Коментари на хора, които четат.
Това обаче, което ме потресе дълбоко, бяха коментарите под нея. Коментари на хора, които четат.
По принцип читателите на "Капитал" винаги са ме изненадвали с разумието си и нормалността си. Почти винаги чета коментарите под статиите в capital.bg, защото в повечето случаи са уместни и адекватни. В този случай обаче, бях леко притеснен:
"Татьови сладки те, чисти неразбрани гении, да го Е :)Дребни джебчии на едро :) "
_
"Ако на света съществува нещо по-безполезно от моделка, това е рекламист. Каква дума само!!! Непрекъснато спамите всевъзможни пространства - интернет, града, телевизия, вестници и списания, натрапвайки ни жалките си идеи и лигави опити за креативност (още една глупашка дума); превъзнасяйки всевъзможни ненужни неща, като вас самите."
Не знам защо работещите в рекламния бранш са си навлекли ненавистта на хората. Може би защото работата им е да подбудят някакво съмнение, да предизвикат дразнител или да излъжат леко останалите, заради една или друга цел, за да продадат даден продукт или услуга... Но не мисля, че това трябва да е повод да бъдат мразени!
И като казвам "бъдат мразени", не изключвам и себе си.
Защото... ами и аз се занимавам с реклама... и пиша тук... ъъ-ъъ...
Защото... ами и аз се занимавам с реклама... и пиша тук... ъъ-ъъ...
Няма коментари:
Публикуване на коментар